Kable kierunków znajdziesz w progu od strony kierowcy(musisz go rozebrać czyli silnie wyciagnąć plastik z zatrzasków).Nie pamiętam jakie są to kolory ale wystarczy miernik i po sprawie.A co do centralnego zamka to ten kabelek czarno żółty jest w rzeczywistości czarno-jasnozielony cienki-cieńszy od czarno żółtego.
silniczek - obieg wewnętrzny
Zwiń
X
-
silniczek - obieg wewnętrzny
cos sie niedobrego dzieje z silniczkiem ktory zamyka i otwiera klapke przy obiegu wewnetrznym. dziala ale strasznie "pierdzi" podczas pracy i nie tylko. moze ktos mial taki przypadek i wie jak ten silniczek wyjac . probowalem ale nic z tego. jest tam slabe dojscie i ciezko cos zobaczyc. prosze o pomoc
-
-
dziekuje salvado za podpowiedz ale to chyba nie tak jak mowisz, albo ja jestem "ten tego ten"
juz kilka razy to odkrecalem i probowalem wyjac ten silniczek. dostep do niego wcale nie jest taki prosty poniewaz znajduje sie z prawej strony, blisko nadkola i ciezko tam wlozyc reke.
silniczek jest polaczony z klapka zamykajaca i otwierajaca obieg wew plastikowymi "ciegnami"i nie chcialbym tego polamac przy wyjmowaniu. jezeli mozez to wyjasnij mi to bardziej pogladowo. z gory dziekuje
[ Dodano: Sob 02 Cze, 07 08:30 ]
czy naprawde jestem jedynym u ktorego wystapily problemy z tym cholernym silniczkiem. moze jednak znajdzie sie jakis forumowicz ktory cos pomoze? :cry:
Komentarz
-
Komentarz